Skieruj się do agencji social media Kraków, aby uzyskać fachową poradę profesjonalistów
Akcje marketingowe powinny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy producentem, usługodawcą czy dystrybutorem. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na organizację i utrzymanie własnych oddziałów ds. reklamy, jednak mniejsze biznesy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, najczęściej szukają wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.
W jakich działaniach pomoże Ci agencja reklamowa?
Agencja reklamowa to zespół twórczych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami znakomicie orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii reklamowych w internecie (social media, animacje i filmy viralowe), jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy obwoluty), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż będzie ono prawidłowo zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – plakatów, stoisk targowych, billboardów lub ulotek. Agencja reklamowa napisze też atrakcyjne, unikalne teksty na stronę www zamawiającego, a także zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami poprzez modne media społecznościowe, jak np. Instagram, Twitter czy Facebook.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest głównie do podmiotów, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, sympozjów lub targów, które przeważnie wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania może przejąć agencja reklamowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę zżytego ze sobą oraz kompetentnego teamu pracowników – należy powierzyć jej opracowanie programu kursów czy też organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, trzeba jednak decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego zespołu kompetentnych specjalistów. Umożliwi to delegowanie wszelkich działań marketingowych jednej agencji i tym samym większą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku marki.
Siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]