Więcej szczegółów o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO uzyskasz w tym miejscu.
Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, na pewno z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej ofercie. Jak wobec tego zatrudnić rzetelną firmę SEO? Polecamy skorzystać z wskazówek profesjonalistów.
Google radzi, jak wybrać rzetelną agencję SEO
Nie można negować, iż cały sektor usług SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, zaistniała i nieprzerwanie rozkwita właściwie wyłącznie za sprawą Google. Mimo istnienia innych alternatyw, jak m.in. Bing, DuckDuckGo bądź Yahoo, nadal liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zyskać widoczność w internecie, powinien zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku sektorów, w których występuje mocna konkurencja, najczęściej jest to skomplikowane bez doradztwa specjalistów z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest czymś zupełnie nowym, i opublikowało krótki kurs, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.
Główne cechy solidnej agencji SEO
Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło 10-letnim stażem, w kolejnych punktach tłumaczy, jak poznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:
- zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze frazy,
- udzielenie witrynie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
- przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez cykliczne raportowanie i stały dostęp do statystyk strony,
- umiejętność szacowania czasu oraz budżetu potrzebnego do wykonania planowanych działań,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od drobiazgowego audytu strony.
Pracownica firmy Google wskazuje też, że dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w wielu przypadkach dającym widoczne efekty najczęściej po kilku miesiącach działań.