Sprawdź, jak zamówić pozycjonowanie
Pozycjonowanie to rozmaite prace, które mają na celu zwiększenie widoczności stron w organicznych wynikach wyszukiwania. Im wyższą pozycję zdobędzie strona w SERPach, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w rezultacie powinno prowadzić do zwiększenia przychodów firmy. Dodatkową zaletą tego działania jest wzmocnienie rozpoznawalności usługi, produktu albo samej marki.
Algorytm Google ocenia każdą stronę internetową pod kątem około dwustu różnorodnych wskaźników. Wynik tej ewaluacji decyduje o tym, na którym miejscu strona czy jej podstrona pojawi się użytkownikowi przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za najistotniejsze czynniki rankingowe fachowcy ds. SEO uznają między innymi PageSpeed, jakość contentu, jak równieżlinkowanie (wewnętrzne oraz zewnętrzne).
Wpisując w przeglądarkę Google jakieś słowo, użytkownikowi zostanie przedstawiona lista stron, które algorytm uznał za najbardziej dopasowane do wpisanego hasła. Jakie strony wyświetlają się w wynikach na pierwszych pozycjach? Przede wszystkim te, których treść jest dobrze nasycona właściwymi frazami kluczowymi. a zarazem niepowtarzalna. Na pozycje wpływ ma też właściwie wykonane kodowanie, prędkość ładowania się strony (zarówno w wersji na mobile, jak i na komputerze), a także jakość stron internetowych kierujących odnośniki do naszej witryny.
Pozycjonowanie sklepów i stron internetowych – powierz je profesjonalistom z firmy SEO
Google cyklicznie zmienia algorytm, dlatego warto zlecić pozycjonowanie stron i sklepów www specjalistom. Odpowiednim wyborem będzie firma SEO, która posiada wieloletnie doświadczenie w takich działaniach. W takich firmach zatrudnionych jest szereg ekspertów nie tylko od SEO, ale również programowania i marketingu internetowego. Zlecając pozycjonowanie podmiotowi zewnętrznemu zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które również podniosą dochód firmy.
Prowadzisz firmę? Pozycjonowanie jest teraz koniecznością!
Pozycjonowanie to w głównej mierze usługa skierowana do właścicieli stron, których zadaniem jest dotarcie do klienta i sprzedaż usług albo produktów firmy. Prowadząc dowolny biznes niemądrze jest obecnie nie założyć własnej strony firmowej lub ją utworzyć, lecz zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie próżnuje w walce o pozyskanie kolejnych klientów. Według badań prawie 97% klientów sprawdza online informacje o lokalnych markach, co wyraźnie wskazuje do jak szerokiej grupy odbiorców można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony czy sklepu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania w przeglądarce bardzo zwiększa prawdopodobieństwo, że klient wybierze nasze usługi.
Siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]