Czy warto umieścić panoramę sferyczną wnętrza firmy na Facebooku?

panoramy 360 Google

Zdjęcia 360 stopni to bardzo atrakcyjna i nowoczesna forma prezentowania pomieszczeń lokali usługowych czy zakładów pracy. Zwykle widzimy je przeglądając Google Street View lub wizytówki Google Moja Firma, ale również napotykamy je na najsłynniejszym portalu społecznościowym – na Facebooku. Umożliwia on zamieszczanie na profilu firmy takiej panoramicznej fotografii. Jak zatem możesz zastosować zdjęcia 360 stopni do popularyzacji Twojej marki? Zalecenia prezentujemy w dalszej części artykułu.

Czym charakteryzują się zdjęcia 360 stopni na Facebooka?

Zdjęcia 360 stopni to panorama sferyczna, które możemy oglądać pod wszystkimi kątami. Dowolne obracanie fotografii wywołuje wrażenie realnej obecności w oglądanym miejscu. Sferyczne zdjęcia panoramiczne na Facebooku pozwalają na obejrzenie nieruchomości, budynku lub lokalu poprzez samodzielne wybieranie kierunku, w którym patrzymy. Fotografie tego rodzaju tworzy się przy pomocy dedykowanych aparatów i aplikacji. Dla użytkowników to co różni je od tradycyjnych zdjęć cyfrowych to sposobność kliknięcia na takie zdjęcie kursorem, a w następnej kolejności poruszanie nim w każdym kierunku.

Panoramy 360 stopni – wyróżnij swoją firmę

Panoramy sferyczne na Facebooka to doskonała metoda na reklamę własnego biznesu lub firmy. Panoramy 360 stopni dają szerokie możliwości przedstawienia wnętrza hotelu, biura albo lokalu usługowego. Taka forma fotografii jest o wiele bardziej interesująca i pozwala dokładnie zapoznać się z konkretnym punktem. Umieszczenie Panoram sferycznych na Facebooku będzie pozytywnie oddziaływać na nasz wizerunek naszej firmy przez klienta i podniesie jego ufność w stosunku do usług przez nas oferowanych, co zaprocentuje o wiele większym prawdopodobieństwem, że z nich skorzysta.

Zdjęcia 360 stopni warto opublikować na Facebooku w szczególności jeśli prowadzimy działalność, która bazuje na atrakcyjnych pomieszczeniach (jak przykładowo hotel czy sale konferencyjne), ale też jeśli chcemy przybliżyć naszym klientom miejsce, w którym działamy lub nakłonić zainteresowane osoby, aby skorzystali z naszej oferty rekrutacyjnej.

Do przygotowania panoram 360 stopni zatrudnij profesjonalistę!

Stworzenie zdjęcia 360 stopni, chociaż teoretycznie jest możliwe do zrealizowania na własną rękę, jednak do celów reklamowych wskazane jest zatrudnić wykwalifikowanego fotografa, który zajmuje się na co dzień interaktywnymi fotografiami. Czemu to najlepsze rozwiązanie? Powierzenie tego zadania profesjonalnemu fotografowi daje pewność stworzenia dobrych jakościowo zdjęć, które na domiar tego będą bardziej przyjazne dla odbiorcy. Sama usługa nie jest także trudno dostępna czy kosztowna. Fotografów rekomendowanych przez Google do wykonania zdjęć 360 stopni wyszukamy na stronie Google Moja firma — Street View. W katalogu tym znajdują się tylko Ci profesjonaliści, którzy sprostali konkretnym wymaganiom jakościowym Google i zamieścili określoną liczbę poprawnych panoram 360 stopni.

Siedziba:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]