Breloki i smycze z własnym nadrukiem – gadżety na każdą okazję

Breloki i smycze z własnym nadrukiem – gadżety na każdą okazję

Budowa wizerunku firmy to skomplikowane zadanie, opierające się na przedsięwzięciach z zakresu różnorodnych dziedzin. Jedną z nich jest naturalnie wykorzystanie gadżetów promocyjnych mających wywołać skojarzenia z konkretną firmą. Te gadżety z elementami identyfikacji wizualnej powinny być przede wszystkim przydatne – wówczas klienci będą częściej je wykorzystywać i w wyniku tego będą lepiej kojarzyć daną markę. Wobec tego firmy wybierające tę metodę reklamy najchętniej stawiają na takie gadżety jak kubki, latarki czy ołówki. Sporym powodzeniem cieszą się również smycze i breloki z własnym nadrukiem. Czemu opłaca się je kupić? Gdzie można je wykorzystać?

Smycze z własnym nadrukiem nie są sporym wydatkiem

Przyczyn powodzenia breloków i smyczy z logo nie musimy długo szukać. O ich popularności jako gadżetów używanych w marketingu przesądzają w szczególności ich niewysoka cena za wykonanie, zbliżony do przeważnie kilku złotych za sztukę. To sprawia, że bez narażania firmy na astronomiczne koszty, można przygotować ich pokaźną ilość. Ma to spore znaczenie dla przedsiębiorstw planujących większe akcje promocyjne, obejmujące między innymi rozdawanie gadżetów tysiącom osób, przykładowo odwiedzającym firmowy pawilon podczas giełdy lub klientom sklepu. Smycze z logo są także nieraz zamawiane przez instytucje dla swoich pracowników – pozwalają wygodnie nosić plakietki z ID oraz karty do otwierania drzwi.

Breloki reklamowe mogą być praktycznym gadżetem

A co z brelokami? Głównym powodem, dlaczego marketingowcy często wybierają breloki z własnym nadrukiem jest ich niesamowita duża różnorodność. Pośród nich są zarówno te służące jako zawieszka do kluczy, jak i produkty o większej funkcjonalności, jak przykładowo metry, latarki oraz otwieracze do kapsli.